Your Intelligent
Hotel Booking Engine

Roomz Szobafoglalás és Front Office modul a Like Hotel Balaton szállodájában

„Egy jól funkcionáló foglalási motor nélkül ma már nem lehet piackonform egy szálloda...”


Miért választottuk a Roomz-ot? Mert átlátható és felhasználóbarát, ár-érték arányban rendkívül kedvező. A felmerült értékesítési és marketing problémáinkra jó és korszerű megoldást adott. A használata nem helyhez kötött: egy jelszó segítségével bármikor és bárhonnan ránézhetek az aktuális foglaltságra, még akkor is, ha nem vagyok a szállodában. És mert a Roomz-nál folyamatosan elérhető az ügyfélszolgálat, segítőkészek és lelkesek. Bátran ajánlom a használatát más szállodáknak is!



roomz-fo.jpg

„Szezonálisan működő szállodánk esetében a front office nyilvántartások vezetésére is hatékony megoldást nyújt a Roomz.”

 

A szállodánk, igazodva a piaci igényekhez interneten kívánja elérni a leendő vendégeit. A vendégnek, aki hozzánk jön, már ezzel szolgáltatást kívánunk nyújtani, hogy a honlapon keresztül foglalhatnak szállást, így időt tudunk neki spórolni. A papír alapú foglalási rendszer átláthatatlan volt. A foglalások ellenőrzése és nyomon követése is sok problémát jelentett, valamint a műszakváltások közötti információ átadás hosszú időt vett igénybe. További sajátosság, hogy szállodánk szezonálisan működik, így a téli hónapokban, kora tavaszi időszakban is megoldottnak kell lennie a folyamatos elérhetőségnek az előértékesítés miatt. Azt gondolom, hogy ilyen foglalási rendszer nélkül már nem lehet piackonform egy szálloda.

 

 

„A Roomz-ot az egyszerűsége és egyben összetettsége miatt választottuk. ”

A foglalási motor kiválasztása során a vendégek szempontjából fontos volt, hogy egy átlátható, rendkívül egyszerűen kezelhető felülettel találkozzanak a felhasználók a foglalás során. Szállodai szemszögből lényeges volt, hogy jutalékos rendszerben működtethessük a motort, hiszen egy ilyen program fejlesztése vagy vásárlása jelentős beruházást jelentett volna. Fontosnak tartottuk továbbá, hogy a szoftver használatához, beüzemeléséhez kapjunk oktatást és későbbi technikai supportot, ami ugyancsak külön térítési díj nélküli szolgáltatás a Roomz esetében. Személy szerint számomra meghatározó volt az is, hogy „egy ablakos kiszolgálásban” részesüljek, vagyis legyen egy személyes kapcsolattartóm, továbbá, hogy milyen referenciákkal rendelkezik a szolgáltató, az idegenforgalmi piacon legyen hiteles és hosszútávra tervezzen úgy, mint mi is.

 

„A Roomz Szobafoglaltság és vendégnyilántartó modulja segítségével az összes értékesítési csatornán keresztül beérkezett foglalást nyilvántarthatjuk.”

Esetünkben, ahogy már említettem többféle kihívás megoldására kerestük a megfelelő lehetőséget: a szálloda számára egy komplex front office rendszerbe való beruházás komoly, csak igen hosszútávon megtérülő befektetés lenne. Korábban a foglalásokat papíralapú recepciós íven voltunk kénytelenek rögzíteni, mely nehezen volt átlátható és kezelhető, sok hibalehetőséget hordozott magában. A Roomz „Szobafoglaltság és vendég nyilvántartó modulja” minden beérkező ajánlatkérést és foglalást pontosan tárol. A Roomz-on és egyéb csatornákon keresztül beérkezett foglalásokat szobatípushoz és konkrét szobaszámhoz tudjuk rögzíteni. A foglaltsági tabló és az abban rögzített adatok a Recepció és a House Keeping munkáját jelentősen megkönnyítik és pontosabbá teszik. A modul segítségével kimutatást készíthetünk az érkező, bentlakó és utazó vendégekről, és a hozzájuk kapcsolódó ellátásról. A Roomz a szálloda napi tevékenységében tehát nélkülözhetetlen, a részlegek közötti gyors, pontos, adatszerű információáramlást tette lehetővé, elsősorban a Front Office, a Sales és a Housekeeping munkáját megkönnyítve.



Másik komoly megoldandó feladat értékesítési szempontból a szezonalitás. A Roomz azonban erre is megoldást ad, hiszen a beérkező ajánlatkérések, foglalások helytől és időtől függetlenül bárhol és bármikor áttekinthetők, kezelhetők. A rendszerbe egyszerűen és gyorsan feltöltött aktuális, friss ajánlataink – szezontól függetlenül - állandó jelleggel elérhetővé tesznek bennünket a piacon.

 

„Bár a téli hónapokban zárva vagyunk, a Roomz segítségével az értékesítés és előértékesítés folyamatossá válhatott.”

 

Kérjen ajánlatot!

Ha Ön is szeretné növelni szálláshelye közvetlen értékesítésének eredményeit, vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségeken vagy töltse ki űrlapunkat!

Elérhetőségeink: info@roomz.hu, Tel: 06-1-365-1788 


Szálláshely neve: *
Település: *
Kapcsolattartó neve: *
Telefon: *
E-mail: *
Megjegyzés:
Gépelje be a képen látható betűket és számokat.
 Captcha Code