Roomz Szobafoglalás és Front Office modul a Like Hotel Balaton szállodájában
Miért választottuk a Roomz-ot? Mert átlátható és felhasználóbarát, ár-érték arányban rendkívül kedvező. A felmerült értékesítési és marketing problémáinkra jó és korszerű megoldást adott. A használata nem helyhez kötött: egy jelszó segítségével bármikor és bárhonnan ránézhetek az aktuális foglaltságra, még akkor is, ha nem vagyok a szállodában. És mert a Roomz-nál folyamatosan elérhető az ügyfélszolgálat, segítőkészek és lelkesek. Bátran ajánlom a használatát más szállodáknak is!
A szállodánk, igazodva a piaci igényekhez interneten kívánja elérni a leendő vendégeit. A vendégnek, aki hozzánk jön, már ezzel szolgáltatást kívánunk nyújtani, hogy a honlapon keresztül foglalhatnak szállást, így időt tudunk neki spórolni. A papír alapú foglalási rendszer átláthatatlan volt. A foglalások ellenőrzése és nyomon követése is sok problémát jelentett, valamint a műszakváltások közötti információ átadás hosszú időt vett igénybe. További sajátosság, hogy szállodánk szezonálisan működik, így a téli hónapokban, kora tavaszi időszakban is megoldottnak kell lennie a folyamatos elérhetőségnek az előértékesítés miatt. Azt gondolom, hogy ilyen foglalási rendszer nélkül már nem lehet piackonform egy szálloda.
A foglalási motor kiválasztása során a vendégek szempontjából fontos volt, hogy egy átlátható, rendkívül egyszerűen kezelhető felülettel találkozzanak a felhasználók a foglalás során. Szállodai szemszögből lényeges volt, hogy jutalékos rendszerben működtethessük a motort, hiszen egy ilyen program fejlesztése vagy vásárlása jelentős beruházást jelentett volna. Fontosnak tartottuk továbbá, hogy a szoftver használatához, beüzemeléséhez kapjunk oktatást és későbbi technikai supportot, ami ugyancsak külön térítési díj nélküli szolgáltatás a Roomz esetében. Személy szerint számomra meghatározó volt az is, hogy „egy ablakos kiszolgálásban” részesüljek, vagyis legyen egy személyes kapcsolattartóm, továbbá, hogy milyen referenciákkal rendelkezik a szolgáltató, az idegenforgalmi piacon legyen hiteles és hosszútávra tervezzen úgy, mint mi is.
Esetünkben, ahogy már említettem többféle kihívás megoldására kerestük a megfelelő lehetőséget: a szálloda számára egy komplex front office rendszerbe való beruházás komoly, csak igen hosszútávon megtérülő befektetés lenne. Korábban a foglalásokat papíralapú recepciós íven voltunk kénytelenek rögzíteni, mely nehezen volt átlátható és kezelhető, sok hibalehetőséget hordozott magában. A Roomz „Szobafoglaltság és vendég nyilvántartó modulja” minden beérkező ajánlatkérést és foglalást pontosan tárol. A Roomz-on és egyéb csatornákon keresztül beérkezett foglalásokat szobatípushoz és konkrét szobaszámhoz tudjuk rögzíteni. A foglaltsági tabló és az abban rögzített adatok a Recepció és a House Keeping munkáját jelentősen megkönnyítik és pontosabbá teszik. A modul segítségével kimutatást készíthetünk az érkező, bentlakó és utazó vendégekről, és a hozzájuk kapcsolódó ellátásról. A Roomz a szálloda napi tevékenységében tehát nélkülözhetetlen, a részlegek közötti gyors, pontos, adatszerű információáramlást tette lehetővé, elsősorban a Front Office, a Sales és a Housekeeping munkáját megkönnyítve.
Másik komoly megoldandó feladat értékesítési szempontból a szezonalitás. A Roomz azonban erre is megoldást ad, hiszen a beérkező ajánlatkérések, foglalások helytől és időtől függetlenül bárhol és bármikor áttekinthetők, kezelhetők. A rendszerbe egyszerűen és gyorsan feltöltött aktuális, friss ajánlataink – szezontól függetlenül - állandó jelleggel elérhetővé tesznek bennünket a piacon.
„Bár a téli hónapokban zárva vagyunk, a Roomz segítségével az értékesítés és előértékesítés folyamatossá válhatott.”
Kérjen ajánlatot!
Ha Ön is szeretné növelni szálláshelye közvetlen értékesítésének eredményeit, vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségeken vagy töltse ki űrlapunkat!
Elérhetőségeink: info@roomz.hu, Tel: 06-1-365-1788
Kapcsolódó
esettanulmányaink
Kapcsolódó link