Roomz Booking Engine az Accent Hotel Management szállodáiban
A Roomz Accent által használt verziójában személyesen is sok munkaórám van, ezért elmondhatjuk, hogy tényleg a szállodák igényei alapján készült.
Bonyolult, de ennek megfelelően ez egy nagyon rugalmas rendszer, ami sokféle felárat és kedvezményt képes kezelni egyszerre. Ez fontos a magyar piacon. Látványos, könnyen kezelhető, vonzó a felhasználók számára.
Egy ilyet saját erőből fejleszteni egy szállodának, vagy akár egy közvetítő oldalnak belátható időn belül nem térül meg. Egyébként a külföldi gyakorlat is ez: foglalási motorokat fejlesztő cégek versenyeznek a szállodákért illetve a közvetítő oldalakért.
Azokban a szállodákban, ahol számítunk a nemzetközi piac érdeklődésére is, ott elengedhetetlen egy profi foglalási motor, ez a vendégkör elvárja ezt a szolgáltatást.
A magyar vendégkör egyelőre beérné a hagyományos kérdőíves megoldással is, de szeretnénk kicsit terelni a vendégeinket, igényt ébreszteni egy biztonságos, korszerű szállásfoglalási mód iránt, ami a hagyományosnál három-ezerszer gyorsabb. (Fél perc kontra 24 óra.) A foglalási motor a dolgozóinknak is időt és energiát takarít meg. Ráadásul egy olyan mechanikus, ismétlődő munkától szabadítja meg őket, ami nagyon jól automatizálható.
Szállodáink weboldalát a Confhotel Dev fejlesztette és tartja karban, így célszerű döntés volt, hogy a weboldal és a foglalási motor egy kézben legyen. Mindemellett azt gondoljuk, hogy a Roomz a legalkalmasabb a hazai piacon jellemző csomagértékesítésre.
A rezerváció területén tapasztaltuk a legnagyobb munkaidő-megtakarítást: automatizálja az ajánlat és visszaigazolás küldését, és szállodáinkban nagyon jelentős a saját weboldalunkon keresztül foglalók aránya.
A Roomz ezen kívül megkönnyíti az értékesítés és a többi részleg árakkal kapcsolatos kommunikációját. Ha valaki bizonytalan egy ár, felár, kedvezmény helyes alkalmazásával kapcsolatban, csak megnézi a foglalási motoron. Nem lehet többféleképpen értelmezni, így egységes információ megy a vendégek felé minden csatornán.
A felszabaduló munkaórákat a vendégeinkkel való személyes kapcsolat építésére, a szálloda emberigényes szolgáltatásainak javítására, bővítésre fordítjuk. Például a Greenfield Hotel Golf & Spa****-ban a rezerváció munkaidejének terhére dedikált Vendégkapcsolati Manager pozíciót alakítottunk ki.
A Roomz motort több szállodánk is használja saját weboldalán, ezeket összekötjük egy közös weboldal platformmal is, ami központi foglalási modulként funkcionál. Ide minden Roomz ajánlat be lett csatornázva és a weboldal a szállodák ajánlatait egy felületen közvetíti a vendégek felé.
„A Roomznak köszönhetően több idő jut a vendéggel való személyes kapcsolatápolásra.”
Kérjen ajánlatot!
Ha Ön is szeretné növelni szálláshelye közvetlen értékesítésének eredményeit, vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségeken vagy töltse ki űrlapunkat!
Elérhetőségeink: info@roomz.hu, Tel: 06-1-365-1788
Kapcsolódó
esettanulmányaink
Kapcsolódó linkek